CHANGE I/O SETTINGS ABOVE

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • Anonymous
    (@)

    I am running the program and this message appears in red when I have already set up my M AUDIO fast track as input and output in the settings.

    ANybody can help?
    Thanks

    (@)

    Please give information about operating system including version number and a screen shot of the stage. I cannot help without that.

    (@)

    Luam told me that he uses Windows 10 Home. Unfortunately the screen shot was not there for some reason.
    So I have to guess.

    It might be that Alex doesn’t allow any non-ASIO drivers any longer to be selected on SoundJack for Windows (as he had annouced some time ago) and therefor you might get that message in red. Only select drivers for input and output in SoundJack (or any other professional audio software) that contain the word ASIO if using any flavour of Windows (needs to be a 64-bit version). If you cannot find an ASIO driver for your interface you might need to install it. It should come with your interface or should be downloadable from the manufacturers website (sometimes as part of a larger bundle). Follow the manufacturers instructions to install the ASIO driver.

    I hope this solves the problem. If not, please upload the screen shot(s) (best with opened input and output device menus) here.

    A general request for all users here:
    ————————————-
    Since this forum is not primarily here to solve individual problems once and for one user but at least as well as an information base with solutions for other users. So PLEASE (for all users here!) write if the given hints solved your problem or write what have solved your problem if you solved in a different way. If the answer didn’t solve your problem, other users might take over or we can proceed to solve it if possible.
    This can be very helpful for others, even if the solution might get outdated in a later time. Without a solution we don’t need a support forum at all.
    Any problem that is not mentioned as solved here (and how) is an open problem for the supporters (who do that in there spare time) but also look unsolved for any other readers.

    (@)

    I forgot to mention that under Windows the input device driver must be identical to the output device driver (name).
    If they are not the same, you get that red message.

    This is at least different under macOS (X) where you can combine any divers for input and output, because the operating system does support it there.

    (@)

    Guten Tag. Ich musste meinen Aufsatz auf Plagiate prüfen lassen und habe mich deshalb an den deutschen Dienst Ghostwriter Schweiz gewandt. Auf dieser Website kann man die Art der Arbeit auswählen, die man machen lassen möchte. Als ich die Prüfung bestellt habe, habe ich das Ergebnis in nur wenigen Stunden erhalten, die Spezialisten haben meine Arbeit sorgfältig geprüft und sofort alle Mängel korrigiert

    (@)

    Ihre Hochzeit steht vor der Tür und Sie haben sich noch nicht für einen Toastmaster entschieden? Kein Grund zur Sorge! Ich habe für Sie einen nützlichen Artikel mit Empfehlungen zur Auswahl eines Tamada Deutsch Russisch gefunden. Erfahren Sie, welche Eigenschaften ein professioneller Gastgeber haben sollte, um eine einzigartige Partyatmosphäre zu schaffen und Ihnen die Organisation der Feier zu erleichtern. Außerdem finden Sie viele Informationen über die Details der russischen Hochzeitstraditionen, die dazu beitragen, dass Ihre Hochzeit wirklich unvergesslich wird.

    (@)

    In dem Artikel finden Sie nützliche Empfehlungen zur Auswahl eines [url=https://www.epenportal.de/der-zauber-des-hochzeitsvideos-ewige-liebe-in-bewegung/]Hochzeitsvideograf[/url] oder Tamada für Ihre bevorstehende Hochzeit. Ein professioneller Videograf für eine Hochzeit ist entscheidend, um eine einzigartige Partyatmosphäre zu schaffen und Ihnen bei der Organisation der Feier zu helfen. Erfahren Sie, welche Eigenschaften ein qualifizierter Hochzeitsfilmer haben sollte, um sicherzustellen, dass Ihre Hochzeit reibungslos verläuft und alle Gäste unterhalten werden. Zudem bietet der Artikel viele Informationen über die Details der russischen Hochzeitstraditionen, die dazu beitragen können, dass Ihre Hochzeit wirklich unvergesslich wird.

    (@)

    Vielen Dank für Ihren Kommentar und das Teilen dieses nützlichen Artikels! Als Fotograf in Düsseldorf, der auf Hochzeitsfotografie spezialisiert ist, kann ich Ihnen versichern, dass die Wahl eines erfahrenen Toastmasters oder Tamada entscheidend für den reibungslosen Ablauf Ihrer Hochzeitsfeier ist. Es ist wichtig, dass dieser professionelle Gastgeber die richtigen Eigenschaften besitzt, um eine einzigartige und unvergessliche Atmosphäre zu schaffen. Sollten Sie zusätzliche Empfehlungen oder Unterstützung bei der Planung Ihrer Hochzeit benötigen, stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung. Alles Gute für Ihre bevorstehende Hochzeit!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.